Knock out

by Julie Marlen Engel

Å komme tilbake til en normal døgnrytme etter to uker med ferie, viste seg å være vanskeligere enn først antatt.

Jeg fikk aldri sove i natt og da jeg først fikk sove måtte jeg stå opp. Semesterets første timer var en innføring i det obligatoriske faget jeg har dette semesteret; Media Research and Cultural Studies. Hva er kultur? Hvor kommer kultur fra?  Veldig interessant og jeg tror det blir et spennende fag. Neste ut var Online Journalism. Det var spennende og vi skal lage blogg og hjemmeside.  Det negative med den timen var at den var i en av brakkene, som ikke har vært varmet opp siden midten av desember. Første skoledag? Trenger vi å sette på varme? – JA, det gjør dere. Jeg er glad jeg kom meg ut med livet i behold.

Mandagens siste fag var Public Relations (PR), som virker bra. Den første oppgaven er å lage en PR-plan for et fiktivt band. Det tror jeg blir kjempegøy og virker som noe jeg kan ha lyst til å gjøre.

Jeg var hjemme halv fem og sovna som en stein på sofaen. Det tar på å være akademiker. Mandagene blir skikkelig harde. Nå må jeg komme meg gjennom den første uka for å dra på shoppingtur til Kildare Village-Designer Outlet Stores på fredag og andre festligheter på lørdag. Jeg lever ikke for helg altså. Bare litt. Akkurat i dag.

Heldigvis kommer det nye episoder Californication på mandager. Thank you Hank.

