On the verge

by Julie Marlen Engel

Jeg er på kanten av stupet. I morgen begynner andre semester på Griffith College. Er jeg klar?

Jeg tror nok ikke at jeg kan bli psyksik klar for det, men jeg må. Jeg burde i alle fall være restituert og rekreert. Jeg tror jeg har sovet i 15o timer og sett serier i 5o timer. Jeg må være klar. Planen er i alle fall klar;
– Jeg skal fortsette å bruke studieteknikken min. Fordi den funker.
– Jeg skal jobbe like hardt som før jul.
– Jeg skal ligge foran i alle fag. Aldri bak. – Det går i alle fall an å forsøke.
– Jeg skal kose meg mens jeg lærer. – Det går i alle fall an å forsøke.
– Jeg skal lage 100 lister.
– Jeg skal være så nerd som det går an å bli.

Blyantene er spisset og ranselen står klar.
Dette klarer vi!

P.s Bildet er fra Thelma & Louise. Den burde du se hvis du ikke har gjort det.