Lily Rose

by Julie Marlen Engel

Jeg elsker lørdager.

Jeg elsker at kjæresten øver på gitar med en håndduk over strengene for å ikke vekke meg.
Jeg elsker å bli vekket av ei narkoman hylende dame akkurat passe seint.
Jeg elsker å spise knekkebrød med brunost til frokost mens jeg ser på 90210.
Jeg elsker å gå ut rundt i byen og se på folk.
Jeg elsker å spise lunsj på kafé.
Jeg elsker å snakke med mamma i telefonen.
Jeg elsker å  kjøpe en fin bok om designere på Urban Outfitters og fine ringer på TOP SHOP for penger jeg fikk til bursdagen min.
Jeg elsker å finne den perfekte sorte buksa, som er akkurat passe høy i livet og akkurat passe kort i beina.
Jeg elsker å få en fin rosa leppestift fra Lancome, som heter Lily Rose, av kjæresten.
Jeg elsker å kjøpe lørdagsgodt.

Jeg elsker simpelthen lørdager.