Min første kjærlighet

by Julie Marlen Engel

Min første kjærlighet var dansen.

Anett´s Danceteria, mitt andre hjem i 7 år, blir 25 år i dag!

Anett Hjelkrem er en av de mest inspirerende menneskene jeg har møtt. Som 22-åring startet hun sitt eget dansestudio i Kristiansund og i dag har det eksistert i hele 25 år. Jeg er så glad for at mamma kjørte meg dit da jeg var elleve år. Jeg er så takknemlig for at Anett tok imot meg med åpne armer og lærte meg alt jeg kan om selvtillit,  integritet, habilitet, samarbeid og hardt arbeid. Jeg fant meg selv på Anett´s Danceteria og har så mange gode venner og minner derfra.

Wiviann Tveit Naalsund skal også ha all ære og tusen ganger gratulerer med dagen. Hun er ei fantastisk dame, som jeg har lært så mye fra. Og selvfølgelig Marit Aspen som også har ledet skuta og er en av mine beste venner i dag.  De er de tre tøffeste damene jeg kjenner. Jeg gleder meg fryktelig til å dra til London sammen  med dere i sommer!

På Anett´s er det plass til alle og alle får være seg selv. Jeg tar meg selv mange ganger i å savne tiden hvor jeg brukte så og si hele fritiden min på å danse. Årene på Anett´s vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt.

Tusen millioner ganger gratulerer med dagen!!!
ROTTAROTTAROTTAROTTA!!!