Guilty Pleasures

by Julie Marlen Engel

Jeg elsker Glee.

I fjor så jeg The O.C, i år er det Glee. For en herlig gjeng. Min favoritt er uten tvil Kurt.

Jeg kan ikke noe for det. Jeg bare elsker amerikanske serier.
– Sex and the city. – Ingen over. Ingen ved siden av.
– Sopranos. – No words.
– Desperate Housewives. – Har sett det siden starten. Nå syntes jeg desverre at det har tapt seg litt.
– Twin Peaks. – Må sees!
– Greys Anatomy. – Berg og dalbane, men jeg liker det. Kjedelig, spennende, kjedelig, spennende.
– One Tree Hill. – Jeg kan ikke noe for det. Jeg elsker det.
– O.C. – Samma ulla.
– Gossip Girl. – Those clothes.
– Prison Break. – Dro det litt for langt til slutt.
– LOST. – Må se det ferdig. Ble litt lei.
– The Wire. – Oh Lord. I love Omar.
– Mad Men. – Svært stillestående, men klærne! Og January Jones!
– Californication. – Hank, Hank, Hank.
– Entourage. – ARI FUCKING GOLD!!
– Brothers and sisters. – Jeg klarer ikke å la det være, selv om det er kjedelig.
– The City og The Hills. – Jeg må jo være ærlig…
– Glemte nesten Gilmore Girls. – Slitsomt til tider, men man må bare.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg liker Breaking Bad enda. Dexter er neste på lista i alle fall.

