Simsalla-søndag

by Julie Marlen Engel

Beslgiske vafler med jordbær på utekafé i januar. Det kaller vi søndag det.

This slideshow requires JavaScript.

Med andre ord, er ikke livet i Dublin så aller verst. Kjæresten begynner å bli syk. Runddansen fortsetter. Tror den ja, men jeg har et hemmelig våpen; trantabletter med «ingen sure oppstøtsgaranti» og mintsmak. Du tror det ikke før du får se det liksom.  Eller smakt det. Når jeg har tatt flere enn to skal jeg si hva jeg syntes. Reklamere litt for Möller’s. – Gratis så klart. Er det et produkt jeg ville passe til å fronte så er det nettopp Möller’s. Dior har Kate, Mango har Scarlett, CHANEL har Lily og  Möller’s har Jules. Bare vent å se.

Uansett så passer det dårlig at kjæresten blir syk tre dager før gitareksamen.
– Funfact; læreren hans, Mr. Feeley har vært læreren til en som spiller i et kjent irsk band. U2 tror jeg de heter.