Black Monday

by Julie Marlen Engel

Jula er ikke over før jeg bestemmer at den er det.

Å lese til eksamen er en prøvelse. Det er enda vanskeligere når man er hjemme på Frei og har helst lyst til å gjøre alt annet. Men siden strukturert er et av mellomnavnene mine så går det fint. Jeg har lagt opp en lang rekke belønninger til meg selv utover uka. I dag lager kjæresten  lasagne og vi skal feire storebrors første dag som voksen i fast jobb. Utover uka kan jeg glede meg til kino, spinning, besøke Hilde og Amalie, huskonsert med kjæresten, shopping og millioner av havreknekke. Så får The rise of China, East Asia, EU, Media and Society, World economy og resten av elendighetene være en bonus.

Bare så du vet det eksamen; Jeg er faen ikke redd deg.

P.s Jeg må ærlig innrømme at det er en tung dag i bloggosfæren i dag.
– Rest in Peace VOE. I will  miss you.

Noen dager skulle jeg ønske at jeg var Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffany´s. Ikke selskapspike altså, men mer utseendemessig liksom.

