It`s my party and I`ll cry if I want to!

by Julie Marlen Engel

Det suger å ha fødselsdag når man ikke får Barbiehus eller sine første dansesko.

Det er svært arvelig å ha angst for å bli eldre. Jeg er rammet. Å ha bursdag er MØK. Bortsett fra gavene. Jeg elsker gaver. Men jeg fikk ingen Barbiehus eller Baby born-dukke. Jeg fikk penger, Dove-deodorant, sminkefjerningsservietter, sokker, truse, engel, julekule, to filmer, kinobillett og en ferietur. Jeg er verdens heldigste jente, selv om jeg begynner å dra på årene, men fuck Danckis; det må være verre å bli 25.

Fine kjæresten som gjør stas på meg. Verdens beste lillesøster lagde Kvæfjordkake, Manhattan Cheesecake og Suksessterte til meg. Familien var på besøk nesten hele dagen og vi koste oss masse.

Kjæresten hadde laget ballongblomster til meg.

Da er bursdagen snart over og jeg vil benytte sjansen til å takke min kjære mor for å ha gitt meg livet. Det er jo egentlig hennes dag. For en bragd. Hun er nok svært fornøyd med resultatet. – Det er i alle fall jeg.

– Jeg avslutter med å sitere Mick Jagger; What a drag it is getting old.