Disappointing

by Julie Marlen Engel

Jeg skal i alle fall ikke stå i kø for å kjøpe noe fra Lanvins H&H kolleksjon. Skuffende greier.

Jeg er ikke så stor fan av Lanvin i utgangspunktet, men jeg vet ikke om det er det som er den utløsende faktoren her. Basert på bildene jeg har sett på nett, syntes jeg  kjolene ser billige ut. Og det er de ikke. De koster fra 999 til 1999 kroner. Noe som jeg syntes er alt for mye penger å bruke på et plagg fra H&M. Det kan bli utrolig morsomt hvis tre stykker på samme julebord, kommer i samme kjole. De er ganske så synlige. Å kjøpe masseproduserte designerklær på H&M blir aldri det samme som å kjøpe ekte vare uansett, mener jeg. Skoene i kolleksjonen er forferdelige:

(Bildet er lånt fra KK).

Hype, hype, hype. Hele mote- og kjendisnorge kommer nok til å slå ring rundt H&M når kolleksjonen kommer i butikk 23. november. – Nei, vent. De slipper vel inn før resten av folket, som i fjor.