My weekend

by Julie Marlen Engel

Helgen så langt. For det er helg i morgen og. I really love Bank Holidays.

Fredag: Jeg våknet klokken 03.30 på stuegulvet i leiligheten.  Noen sang Halv med Jokke.

Lørdag: Jeg danset Hiphop til Destinys Child. Jeg hadde Spice Girls maraton på YouTube med min Mel B. – Jeg er Mel C. Jeg drakk en cider som smakte hostesaft. Og jeg våknet ikke klokken 03.30 på stuegulvet.

Søndag: Jeg våknet klokken 12.32. Jeg spiste en belgisk sjokoladepannekake med vaniljeis og jordbær. Jeg var på Brown Thomas og så på juletrær og fine pengbøker. Jeg gikk hånd i hånd med kjærsten i verdens fineste høstvær. I den ledige hånda hadde jeg en pose med en svært fin julegave til svigerfar. – Jeg håper at han legger like mye sjel og kjærlighet i julegaven min. Jeg spiser popcorn og legger ut fine bilder på facebook. Jeg hører på Kings of Leon med Mary. Jeg har ikke lest et ord, men jeg har ikke lyst i dag. Jeg vil ikke ødelegge verdens fineste søndag.

P.s Svigerfar: Jeg ønsker meg en rød Mulberry, eller brun Chloé lommebok til jul.