Pappaen min tjener mer enn pappaen din

by Julie Marlen Engel

Da jeg var lita var pappaen min sterkere enn pappaen din.

– Ikke for å skryte, men han er nok det i dag og.

I dag er det mer: Pappaen min tjener mer enn pappaen din. Norges nettaviser hadde ikke publisert linker til disse sidene hvis ikke nordmenn leste de. Men det er som en av foreleserne mine sier: «Don`t hate the media. Become the media».

Onsdag er lillelørdag. Bare torsdag igjen, så er det fredag. Sola skinner i Dublin. Jeg har full kontroll på skolearbeidet og de har svinekjøttdeig i Irland. Det eneste jeg mangler nå er brunost, havre Wasa, tacopulver, Toro Mousaka, Soft Light og Smash. Jeg gleder meg til jul…

For de som lurer, så går det strålende med kjæresten. Han har begynt på skolens fotballag og spiser soppsuppe. Han spiller gitar nesten hele dagen. Han er heldig som kan holde på med hobbyen sin. Men det gjenstår å se hvem som kommer høyest på skattelista når vi kommer ut i arbeidslivet.

P.s Det er jammen bra at kjærlighet  blomstrer om vinteren og.