College Girl

by Julie Marlen Engel

Da er fagene valgt og genseren kjøpt.

I tillegg til de to obligatoriske fagene, Modern Society og Media and Society, tar jeg Conflict Reporting og Publishing dette semesteret. Etter jul blir det Creative Writing, P.R og TV Journalism. Jeg har åtte oppgaver som skal leveres før juleferien den 16. desember. De fleste er essays i Harward style. Wish me luck! Jeg har heldigvis fri på fredager, men fri vil si lesing, lesing og mer lesing.

Og Frida; Jeg har meldt meg inn i et Society på skolen. Can you believe it?? Det er mange å velge i; Fotball, Irish, Norwegian, Handball, Glee club, Choir, Music, Dance, Yoga og tusen til. Jeg, for min del har meldt meg inn i Fashion Society. Da lurer du kanskje på hvorfor. Og grunnen er god; De skal på tur. Nærmere bestemt til Kildare Village. Der har de en Designer Outlet. «55 luxury Outlet Boutiqes with up to 60% reduction». Og som medlem av «samfunnet», får jeg ekstra ti prosent.
– Det er viktig å engasjere seg vet du.