Back to reality

by Julie Marlen Engel

Da er semesteret i gang. Ferien er over. Strisekk og havrelefse.

Første dag på college endte nesten i besvimelse. Over 50 elever i ei lita brakke. Med svært små vinduer og radiatorer på full guffe. Dette lover godt for folk som er sensitive mot dårlig inneklima du.

Det faglige innholdet var derimot interessant. Dårlig luft, men god lærer. Så fikk jeg testet Conflict Reporting. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta det. Herlig at jeg har lest alle bøkene av Ryszard Kapuściński, som er på pensumlista. Av og til lønner det seg å være nerd og.

I dag har jeg hatt mer Modern Society og testa ut Editing. Jeg skal prøve alle valgfagene denne uka og så langt går det strålende. Middag ble to for en på Mona Lisa på hjørnet. Nå er kjæresten på korøving. Håper han får hovedrollen i Jesus Christ Superstar, som de skal sette opp på D.I.T. Hvem ligner mer på Jesus enn han liksom?

Syntes skolen har visse likhetstrekk med Auswitch.