En dårlig journalist

by Julie Marlen Engel

En god journalist finner nyheter.

Jeg finner sjeldent eller aldri nyheter. Men her er en jeg fant for tre uker siden. I årets sesong av Top Model Norge kommer finalistene til Dublin. Så vet du det. Gleder meg til å se det på tv. Eller på nett da… Her kan du lese mer om det. TV3 kan vel ikke saksøke en gravende journalist, en blivende Erling Borgen for å publisere det. Kanskje de allerede har gjort det selv for alt jeg vet.

Og for den som lurer på hvordan det gikk på engelskeksamen, som de så fint kaller det, så ble det en beskjeden A. Enten så skulle det ikke så mye til, eller så er jeg jo engelsk. Og en ting til som indikerer at jeg egentlig er irsk er at jeg alltid har spist chips til pizza. Herlig å gli rett inn i en ny og fremmed kultur gitt.

Jeg har ikke mer å melde. Annet enn at støvlene har ankommet, i grevens tid. Så nå kan jeg og kjæresten forlate leilighten mellom 7am og 9pm. – ASOS leverer på døra og da må du være hjemme. Og at jeg forhåpentligvis blogger fra min egen sofa og ikke Hogans sin i morgen.

Loads of love og thanks a million.