Oops…

by Julie Marlen Engel

De har ikke bare skorpor i Dublin…

Kokkosmakroner med stor K. Jeg skal ikke spise flere makroner før julaften. I promise.

I skrivende stund sitter jeg på Munchies og låner nettet mens jeg super på en flaske vann. Det har vært en hard dag. Gikk til skolen for å hente brevet. Tok bussen tilbake til byen. Gikk i banken og fikk ordnet konto. Satt på Munchies og skulle bestille nett og tv. Og hva må man ha for å få det?! Irsk telefonnummer. Alt skal være så vanskelig i Irland jo. Så nå er kjærsten ute på desperat jakt etter simkort. Vi vil ha nett. Vi er desperate. De begynner å kjenne oss igjen på de fleste stedene med gratis nett.

Toppen av det hele er at jeg har vært å spionert på Mulberry. De har fått inn veska mi, men har ikke ringt. De setter de ikke fram i butikken så klart, men de lurer ikke meg. Jeg vurderer å sende kjæresten inn for å si at kjæresten hans har fått telefon om at veska er kommet. Og så kan hun gi den til han. Det minner meg skremmende om en Chanel 501 historie jeg har hørt. Jeg vil ha den veska. I DAG.