Tosomhet

by Julie Marlen Engel

To er uendelig mye mer enn en.


Nå har vi bodd i leiligheten i nesten ei uke. Og det har bare vært oss to. Det er koselig det altså, men jeg gleder meg til å bli kjent med flere.

Tida har vi brukt til å bli kjent med byen, gata og sett to sesonger av Breaking Bad. Det er en ganske spesiell serie. Jeg vet faktisk ikke om jeg liker den eller ikke. Det er utrolig sort og morbid humor. Bestialsk. Og jeg syntes egentlig at hele historien er mer trist enn morsom. Men jeg klarer ikke la være å se på heller. Men nå er de to sesongene som er kommet ut på dvd sett, så da blir det ikke mer på en stund.

I går kjøpte jeg de to første sesongene av Gilmore Girls. Jeg har kun sett det sporadisk på tv, så jeg gleder meg. Jeg trenger litt koselig underholdning og.
Det blir nok en fin høst i Dublin.

I dag har jeg øvd meg på å gå til skolen. Det tar rundt 30 til 35 minutter å gå. Straka vegen, så kanskje jeg skal prøve en bysykkel? Vet ikke om jeg tør. Jeg må nok lære meg å ta bussen til det blir skikkelig styggvær. Og det blir det nok.

I natt var forrsten John i Townsend Street og gjorde noe ulovlig. Hva han dreiv med vet jeg ikke, men politiet kom og tok han ganske raskt. Ikke det smarteste å drive jøn utenfor politi og brannstasjonen?

I skrivende stund sitter jeg på Hogans og snylter på nettet til Kellys hotell. Siden jeg har kjøpt en cola light må da det være i min rett. Kjæresten ser Molde på nett. Det er viktig. De taper.

Var det noe mer jeg skulle informere om da?
– Ikke som jeg kommer på.

Loads of love!