Mr. Muscle

by Julie Marlen Engel

Da har vi, mest kjæresten som er helten min, vasket ned Apartment 50.

Vi har bare gangene og gjesterommet igjen, og faktisk så ble det veldig trivelig. I starten trodde jeg ikke at jeg ville føle meg helt hjemme i leiligheta. Jeg gjør ikke det nå heller, men jeg tror jeg kommer til å gjøre det.

I går var vi på operasjon duk. Etter tre Department stores, var vi fortsatt dukløse. De bruker visst ikke så mye tablecloths i Irland. Vi fant en hvit, kjedelig en og noen kopphåndduker, vi kan late som er duker, til slutt. Vi handlet også litt annet interiør-saker. Ekstra artig å ha med kjæresten på det da han har traumer fra Princesse-besøk med mor i barndommen. Han ble så lei av å være på butikken at han løp ut i full fart. Uten å merke det store glassvinduet, før det var for sent.
– Men det gikk heldigvis bra i går da…

Vi kjøpte to sofaputer, et stort lys med lysestake, to supersøte muffinser til å ha matpengene i, duker og mat. Og mathandling i Irland er et kapittel for seg selv nesten. De har SÅ mye å velge mellom. Lurer på hvordan det er i USA da?

Vi lagde Enchiladas og koste oss i det nye hjemmet. Gjesterommet har blitt film-hula. Helt til noen kommer på besøk da…

Anbefaler alle å se Youth in Revolt. Morsom og koselig.

