Welcome to my room

by Julie Marlen Engel

Rommet begynner endelig å bli ryddig. 77 kleshengere senere. Bare noen kasser igjen. I morgo, i morgo. Men ikkje i dag…

Ferieuka mi har blitt brukt til rydding, lesing, Sex and the city, trening, shopping (hvis tre truser er shopping), Mad Men sesong 3, rydding, rydding, soving og selvfølgelig kongelig bryllup. Kronprinsesse Victoria Ingrid Alice Desiree. Priceless.

Men nå er det slutt på slaraffenlivet. Sommerjobbing må til. Uka går nok fort skal dere se. Onsdag er det jo Sankthansaften og så er det Tahiti festival. Jeg skal på Sivert Høyem. Kom over et artig bilde her om dagen. – Ganske priceless det og. Om jeg skulle ha sagt det selv.

Svigermor etterlyste et «etter bilde». Sånn her ser det ut på rommet mitt nå.

Klesstativet er fra Biltema. De fine bildene på skapet har jeg kjøpt i Paris. Jeg elsker de.

Temaet for rommet er Rock ‘n’ rollballerinaengel.

Fine sko fra Praha til pynt. De gjør meg i godt humør.  Det gjør forøvrig kjekken i bakgrunn og. Jimmy. My man.

Fin gave fra fineste kjæresten.

– All about the details.