Drittbok

by Julie Marlen Engel

Forfatteren av P.S I love you, Cecilia Ahern har skrevet mange bøker. Desverre er alle dårlige. Dette er virkelig den verste.

I sommer skal jeg lese engelske bøker. Jeg håper de andre jeg har kjøpt er bedre enn denne. Huff. Huff. Huff. Forresten så har forfatteren gått på samme skole som jeg skal i Dublin. Journalistikk hun og.

Den handler om Sandy Shortt som er svært opptatt av å finne ting og mennesker som har forsvunnet. Hun har sitt eget byrå for savnede mennesker. Hun får i oppdrag å finne en mann som har vært savnet i et år. Under letingen forsvinner hun selv. Plutselig befinner hun seg i en verden hvor alle og alt som forsvinner fra vår verden ender opp.

Boka var så kjedelig at jeg hadde lyst til å kaste den i boss. Men siden jeg alltid må lese ferdig en påbegynt bok, måtte jeg bare fullføre. Fra start til slutt er det bare tull. Og ikke på en morsom, spennende og eventyraktig måte.  Jeg anbefaler virkelig ikke denne boka.