Vi leker ikke bursdag

by Julie Marlen Engel

Når kjæresten har bursdag kommer Martha Stewarten i meg fram. Jeg leker virkelig ikke bursdag!

Jules Stewart.
«Baking is all about presission».
– Bree Van de Kamp-Hodge.

Breaking bad i frokostgave. En serie som skal være bra.  Amerikanske pannekaker til frokost, 08.00. Jeg står aldri opp før elleve hvis jeg ikke må. Derfor var det en gave i seg selv egentlig.  Bursdagslunsj på Graffi, Solsiden. I pakken var det en pulsklokke.  Sjokoladekake med seigmenn slår alltid an. De sure skrikerungene med colasmak er  skikkelig gode.Magnolia Cupcakes, made by me. Akkurat som de i Sex and the city. Oppskrift finner du her. Den beste kaken i verden. Pavlova. Oppskrift kommer. Temafat, servietter og konfetti er «må ha» når det er bursdag. Fine Tessa er en selvskreven gjest som jeg kommer til å savne så uendelig mye. I love you!