V.I.M

by Julie Marlen Engel

Very important me. Kjøpte denne fine almanakken/syvende sansen/filofaxen for å holde styr på livet mitt. Wolfmother er byttet ut med Stage Dolls og jeg har mer lyst til å bake enn å jobbe med eksamen.

Denne kule skjorta, fra den kuleste kusina, var en del av konsertantrekket mitt til i morgen. Men siden Wolfmother ikke kommer alikevel, og jeg heldigvis ikke har en Stage Dolls- skjorte, må jeg finne en plan B. Jeg hater Stage Dolls. KISS-billetten koster 750!!! kroner, hvis Wolfmother hadde kommet hadde det liksom vært mer verdt det. Men Stage Dolls! Stage Dolls! Jesus. 750 kroner er et par fine sko det.

Tightsen er klar for konsert. Man må jo ha KISS-tights på KISS- konsert. Jeg gleder meg og håper at de driter i å spille noe fra det nyeste albumet. Jeg håper de spiller «She».  Og at Torstein Flakne ikke finner veien til parkeringsplassen på Lerkendal. Stakkars KISS. Ikke bare må de spille på parkeringsplassen, de må også høre Stage Dolls.

Kjæresten har bursdag i morgen, så resten av dagen skal brukes til baking, smaking og skriving. Jeg har mest lyst til å gi han gavene nå, men det er juks. Jeg gleder meg sikkert mer enn han. Og så har jeg kjøpt en gave til meg selv og. Man må jo feire at min verdens beste kjæreste har bursdag. Den som skulle fått den største gaven var Mildrid. Mammaen. Den beste ekstramammaen man kan ha.