Best night ever

by Julie Marlen Engel

Endelig skulle jeg få se filmen jeg har ventet på i to år. Det ble en fantastisk kveld. Gled dere.

Klar for fest med fin fjær fra fin kusine.

Rød løper og rosa ballonger. Som dere ser ble det skoene fra Mango. Kanskje ikke det lureste valget , men man må lide for skjønnheten har mamma sagt. Mottagelse på Brittania med sjampanje og omvisning i det fantastiske spaet.  400 fantastiske og flotte damer var samlet.

Vi fikk Cupcakes.  Elsker .Fine Frida og en av de fine modellene.

Vi fikk popcorn og greier! Fantastisk kjole fra Fam Irvoll og syke sko fra Skolyst. Jeg tør ikke gå inn å se i butikken engang.

Før filmen var det duket for storslått moteshow med b.l.a Shine, Stella Snella, Skolyst og Fam Irvoll. Kjempe bra show! Og så mange fine klær, hatter og sko.

Klar for coctails på Solsiden etter to og en halv, meget underholdende, timer. Jeg gleder meg til å se den igjen på onsdag.

