Med ondt skal ondt fordrives

by Julie Marlen Engel

Hello Spinning. Goodbye Kvæfjordkake.

Kroppen føltes fin da jeg stod opp i morges. Senere på dagen ble jeg litt stiv i lårene, ryggen og rumpa. Men nå har jeg problemer med å puste. Jeg har fått en skikkelig strekk mellom skulderbladene. Jeg fikk den ikke på trening. Men da jeg spiste Taco til middag.

Alt går an. Tydeligvis. Så jeg ville fordrive smerten og pusteproblemene. Pulsspinn maraton. 60 minutter. Seks topper i stedet for fire. Jeg overlevde! Ble ikke bedre i ryggen. Men jeg klarte det. Mestring. Herlig!

Kvæfjordkake er min spesialitet. Og det er så utrolig godt. Etter helgens kakefest blir det ikke mer godis før 17.mai. Jeg tror jeg skal klare det.

Usensurert. Selvutløser er virkelig et must. Wisteria Lane kaller, peace out!