På kanten av gjeldsstupet?

by Julie Marlen Engel

– Ikke jeg nei! Man får nemlig riktig godt betalt for å leke paparazzi på snøskuter i svenske skogar. Jeg har plutselig mye mer penger enn jeg trodde. Dubai hadde nesten ført meg på randen av konkurs. Jippi. Jeg slipper å spise ris fram til juni. Ingenting er bedre enn det. Men hun på Luksusfellen i går er verre enn meg altså! Hun hang utenfor gjeldsstupet med bare en finger til å holde seg selv og de 2 millionene med .

Desverre må jeg bruke de på fornuftige ting; betale depositum på studieplass i Dublin, restskatt ( det blir ingen silikon i tatti i år heller) og strømregningen, som sikkert er gigantsik. Men disse bøkene skal jeg kjøpe meg hvis jeg fullfører alle målene mine neste uke. Man må belønne seg selv i ny og ne! Og ikke belønne seg selv hvis man ikke fortjener det.