I`m back!

by Julie Marlen Engel

Etter travle dager i Adresseavisen, har jeg nå nesten gjenvunnet bakkekontakten. Og mye har skjedd siden desember:

– Jeg skal bli journalist når jeg blir stor. Det er sikkert og visst. Og jeg har hatt det så gøy i praksis. Det morsomste jeg har gjort er å lete etter George Clooney i Østersund, lage fredagsreportasje om Bess Retro ( som er en fabelaktig og spennende butikk i Trondheim), gå fra dør til dør på Byåsen for å sjekke om folk sparte strøm og for ikke å glemme å lage skireportsje i minus 24.

http://www.adressa.no/kultur/film/article1437434.ece

http://www.adressa.no/kultur/film/article1437266.ece

http://www.adressa.no/student/article1449704.ece

– Vinteren skulle vært på hell, men det ser dårlig ut. Jeg for min del bryr meg lite om snø, slapps, minusgrader og glatte veier fordi jeg skal til Arabien om under en uke. JEI!

– I butikkene har de fått mye fint og vårlig. Kjøpestoppen, som jeg uansett ikke har klart å holde, er definitivt over.

– Aslak har kjøpt seg banjo. En med skikkelig stygg lyd i. JESUS! Heldigvis bor den for tiden på konsen.

– Jeg har lært at hjerter tåler mer enn man skulle tro og at mamma er mitt største forbilde.

– Ønskekula mi funker som fjell, bare gi beskjed hvis jeg skal ønske noe for deg!

– Jeg har ikke gått, stått eller tenkt på ski.

– Jeg har spist to Kvikklunsj, av den nye typen.

– Jeg har lett i 8 butikker etter enchiladas. Jeg tror at et mexicanskbryllup har funnet sted i Trondheim, noe som har resultert i Enchitørken. Men til slutt fant jeg fire pakker på Ultra. Og hvis du ikke har prøvd Enchiladas fra Old el Paso burde du virkelig det.

– Forbanna Grand Prix…

– O.C er en fantastisk serie som man godt kan bruke litt tid på.

– Raga Rockers nye album var litt skuffende, best de overbeviser på Samfundet 19.mars.

– Camelbaken min er min nye beste venn. Den er fin, praktisk og inspirerer meg til å drikke mye vann.

– Jeg lurer veldig på hvor jeg ender til høsten. Dublin, New York eller Jondal?

– 3t har åpnet nytt senter på Solsiden. Det er fantastisk der! Gled deg Siri Gull!!

– Jeg har fått meg spinnsko. Og det anbefales på det sterkeste.

– Ellers ser livet lyst ut. DUBAI om 4 dager!!! Da skal jeg se sånn her ut:

